Lav reklame for dit firma på et banner med tryk

289

Dette indlæg er et betalt indlæg og lavet I samarbejde med den/de omtalte virksomheder og/eller deres produkter. Alle hyperlænker er derfor betalte hyperlænker.

Du har lige lanceret et nyt produkt, firma eller brand, og du skal nu have skabt opmærksom på markedet, så du kan begynde at få nogle kunder og aftaler i hus. I nutidens branding fylder digitaliseringen meget, og det er derfor vigtigt at få reklamer på diverse internetsider, så forbrugeren kan opdage produktet derigennem. Det betyder dog ikke, at det ikke stadig er relevant at gøre dit produkt synligt i gadebilledet. Dette kunne passende udføres gennem et eller flere trykbanner.

Indendørs- og udendørsbrug

Når du bestiller dit banner, skal du først og fremmest tage stilling til, om reklamen er til indendørs-eller udendørsbrug. Der er nemlig forskel på, hvilken teknik og hvilket materiale der bruges inde og ude. Hvis du f.eks. skal have dit banner til at hænge udendørs et sted, hvor det blæser, kan man få lavet det i et slidstærkt materiale som presenning med små huller i, hvor luften kan trænge igennem. På denne måde får dit banner den længst mulige levetid. Hvis dit banner med tryk skal hænge indendørs, giver det måske mening at få det produceret i stof, som ser mere elegant ud og ikke behøver kunne modstå den samme mængde slid.

Dobbeltsidet og enkeltsidet

Tag også stilling til om du ønsker en dobbeltsidet eller enkeltsidet bannerløsning. Skal dit banner hænge på en facade, hvor den ene side er skjult, kan du nøjes med et enkeltsidet banner. Skal det derimod hænge frit i luften, f.eks. fra et stillads eller i en gågade, kan du få lavet banner med dobbeltsidet tryk, så reklamen kan ses og er tydelig fra begge sider.

Du kan også hænge et banner med tryk og pryde ydersiden af dit firma, hvor du kan præsentere kommende kunder for, hvad de kan forvente af service og muligheder hos dig. Her kan du klargøre de hovedpunkter, som du gerne vil kendes for.